subota, 23. ožujka 2013.

Krštenje -IV dio

Ne znam kako je u vašim krajevima no ovdje je skoro nezamislivo da svaki gost uz poklon ne priloži i čestitku (bilo ispisanu dobrim željama, bilo s ubačenom nekom novčanom jedinicom).

Kako se ta tradicija ne bi iznevjerila a da čestitka bude "pasant" odlučila sam se na izradu haljinice. Jedino odstupanje od klasične čestitke je što se ova otvara "prema gore".  Za izradu je upotrijebljen 200g papir u glossy varijanti. Oblik je rezan kombinacijom klasičnih i zakrivljenih škara. Čestitka je ukrašena cirkonima i jednom mašnom. U ovom slučaju moja misao vodilja bila je "manje je više".


Osobno smatram da je vrlo slatka :)


Također tradicija nalaže da tata dobije neko alkoholno piće, a mama barem nešto vezano uz cvijeće. Za tatu je bilo lako- dućani imaju raznovrstan izbor, a za mamu sam se odlučila na malo drugačiju inačicu. Unikatnu vazu  u kojoj se nalazila 1 ruža.
O kakvoj vazi je riječ? Pogledajte sami:



Šta mi se motalo po glavi kada sam se na ovo odlučila? jednom rječju "rustic".

Osnova je boca od buteljke. Na nju je ljepljena klasična gruba špaga. Nakon sušenja dolazi salvetni dio. I opet sušenje i na samom kraju lakiranje. Znači nešto u stilu "ljepota grubosti"...

Nema komentara:

Objavi komentar