subota, 11. svibnja 2013.

Biber crijep na moj način

Kada smo mijenjali krovište na kući izmaltretirala sam radnike i nisam im dozvolila da mi unište stari crijep (biber) nego su ga morali spuštati i sada imam lijepu zalihu crijepa za svoje egzibicije :)
Evo nekih starijih radova - naravno kombinacija decoupagea i crtanja raznoraznim bojama (šta god mi dođe pod ruku LOL).
Mislim da su mi to bili početni radovi na crijepovima (još nisam bila usavršila tehniku pripreme crijepa... sve se uči kroz iskustvo).

Ovaj crijep je imao naziv "Ruže prijateljstva" i bio je poklon dragoj prijateljici za rođendan:
Ovo je bio poklon za prijateljicu koja se bavi ljekovitim biljem :) :

Ovaj krasi jednu vikendicu:
Ovaj zauzima počasno mjesto u jednoj sjenici:

I ovaj je bio poklon:

 
No dobro ima i pločica (i one su poklonjene):


Nema komentara:

Objavi komentar