petak, 10. svibnja 2013.

Otvorenje caffe disco bara pod utjecajem nogometa

Namjera mi je bila uraditi posve drugi post, no u potrazi za slikicom naletjela sam na slikice poklona frendu za otvorenje njegovog caffe/disco bara.
On je pasionirani ljubitelj nogometa, čak ga i igra (klub, brijem ll. liga (ako je prva- smatrajte me zadavljenom))... klub je bio uređen u nogometnom stilu.... pa sam se i ja odlučila na poklončić u odgovarajućem tonu. Poklončić je naravno "made by me" :)





Decoupage - akril na podnoj pločici :)

Nažalost nemam fotku kako je bila upakirana - to je bilo vrlo zgodno ...

PS - ako nekada nekome zatreba dedatnih info o izradi - slobodno neka priupita.. iskreno ne da mi se stalno ponavljati iste stvari, pa malo preskačem već data objašnjenja

Nema komentara:

Objavi komentar