ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Brzinsko "klepanje"

Danas poslijepodne saznala sam da mi vrlo draga osoba nema adventski vijenac za stol i vrata. Kako znam da voli iste stvari, prvo me strefio sram jer nisam pomislila na tako nešto a onda panično razmišljanje šta mi je ostalo od materijala.
Nakon šta sam namirila familiju (čitaj: cca oko 22 sata) bacila sam se na brzinsku izradu istih i sutra ću razveseliti tu dragu prijateljicu.

S obzirom da je sve još u fazi sušenja nije do kraja završeno no vidjeti će se ipak krajnji izgled.

Ovo je advenstski vijenac u kojeg još nisu fiksirane svijeće:

Kao podlogu sam opet iskoristila poklopac od kutije sladoleda, rub je obljepljen žuto-zlatnom trakom, na dnu je crveni ukrasni lanac za bor, pa prešpricani orasi. Kao podlogu za svijeće sam improvizirala polovice od kinder jaja, jer nisam mogla do bužir kabla koji mi se inače pokazao odličnim rješenjem za fiksiranje ovakvih visokih svijeća. Ukrašeno je "poklončićima" (stiropor u sjajnom papiru i mašnica), božikovinom, bojanom slamom, sušenim limunom koji je ukrašen crvenim gliterom te "biserčićem".

Ovo je vijenčić za vrata:

Vijenac se sastoji od kombinacije trsa i ukrasne lozice isprepletenih i učvršćenih klasičnom špagom. Ukrasi su špricani orasi, zeleno bojana slama, kriške suhog limuna ukrašene gliterom, božikovina, mašnice i figurica Djeda Božićnjaka. Još uvijek nedostaje trakica za vješanje koju ću dodati sutra, kako bi se orasi do kraja "stisnuli". Sutra ću dodati na svaki limun po jedan biserčić - sada je gliter još uvijek u "nestisnutom" stanju.

U svakom slučaju kako volim raditi takve svakojake stvarčice nije me ubilo a prijateljicu će razveseliti... ne mogu a da se ne zapitam tko još od meni dragih osoba priželjkuje tako nešto a neugodno mu/joj je spomenuti. Lijepo je razveseliti nekog drugog, posebno u ovo predbožićno vrijeme. Trebali bismo se svi zajedno toga češće prisjetiti ;))




2 komentara:

  1. Simpa ti je spao taj brinski vjencic. Mislim da ce draga osoba biti vesela :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Previdjeh komentar ;(... oprosti.
    I u pravu si, bila je jako zadovoljna - sad ga gledam kod nje na vratima :))))

    OdgovoriIzbriši