petak, 7. prosinca 2012.

Dječje želje

Bila sam na informacijama u školi - i sve pohvale ;)
Dogovor koji imamo, dečki i ja, je da mama sve dobro nagrađuje, pa sam tako morala i ovo. Po njihovim izrazitim željama trebala sam u "coffin" staviti Djeda Božićnjaka koji  se podiže i ima maleni blokić.
Moja vizija je bila da Djedicu strpamo u knjigu, no dečki su bili neumoljivi i na kraju je mama poslušala dječicu.

Ovo je rezultat:






Za izradu je potreban karton, blokić, komadić konca, selojtep, dobro ljepilo, boje za bojanje, skalpel za izrezivanje.

Postupak izrade:
Na karton nacrtati Djedicu i izrezati ga. Ovisno o Djedici izraditi "coffin" (po meni bi se Djedica prekrasno uklopio u knjigu... no šta je, tu je). Tu je potrebno izrezati po 3 primjerka kartona (jedan je donja strana, drugi gornja, a iz trečeg se izrezuje sredina/rub. Kada se to napravi to izgleda otprilike ovako:
Na stražnju stranu se lijepi okvir i uz pomoć selojtepa se učvrščuje gornja strana. Tada se sve boja. Kada se osuši donji dio Djedice se zalijepi za stražnju stranu. Gornji dio ostaje slobodan kako bi se mogao "uspravljati" kada se otvori. To se dobiva zaljepljenim koncem preko lica Djedice i na gornju stranu (poklopac). Ukrašava se po želji.



Djeci prekrasno i oni su prezadovoljni, a to je najvažnije u svemu :))

Nema komentara:

Objavi komentar