petak, 22. ožujka 2013.

Krštenje - poklon II dio

Kao što sam rekla u prethodnom postu slijedi nastavak poklončića za darivanje djevojčice povodom krštenja.
Sve popularniji poklon za krštenje su torte od pelena. Odlučila sam se za jednu malo ne baš uobičajenu- tortu od pelena-krinolina haljinicu.
Evo kako je izgledao finalni rezultat:

Ako vas zanima kako napraviti nešto slično evo kratak opis izrade.
Za početak trebate pelene (kojeg li iznenađenja) :)


Nakon toga slijedi dosadan dio postupka-> sve pelene je potrebno narolati i učvrstiti. Ja sam željela da pelene ostanu što više higijenske (čiste) pa sam ih narolala, zamotala papirnatom salvetom i posve malo spojila selotepom.

Kad imate spremne rolice treba napraviti oblik. U skladu s glavnom idejom da očuvam higijenu pelena odlučla sam se za zamatanje u proziran ukrasni papir. On je spojen vručim ljepilom.


Da bih ukrasila i dodatnu učvrstila haljinu koristila sam ukrasne roze trakice.

I na kraju su na haljinu dodane tri benkice (poklon RodaMode).

Nema komentara:

Objavi komentar