petak, 22. ožujka 2013.

Poklon za djevojčicu

Pomalo u zadnji tren zamoljena sam da napravim poklone za dar jedne malene djevojčice. Povod je bilo krštenje. Nisam imala mnogo vremena na raspolaganju pa sam bila pod povečim pritiskom no ipak evo da podijelim što sam zgruntala :)

Za početak  jedan ukras za dječju sobu (prije zamatanja):
Zamotan:




Kako sam to napravila ?
Za početak sam izlila gipsanu ploču. U vlažan gips sam stavljala plastične bobice (ostaci starih igračaka) i napisala ime. Na suhu ploču je rađen decoupage (salvetna tehnika u kombinaciji  s akrilnim bojama.
Gips ploča ima leđa od tankog USB-a. Tada je na red došao okvir. On je od tankih drvenih letvica. Njih mi je bilo najjednostavnije zalijepiti vručim ljepilom. Rub gips ploče i okvira je ukrašen klasičnom špagom - super prijelaz :)

Evo par slikica kako je to izgledalo tijekom izrade :)




To je ukratko sve o prvom dijelu poklona.... nastavak u slijedećem postu :)

Nema komentara:

Objavi komentar