subota, 11. svibnja 2013.

Dječja kreativnost

Kako rekoh svi imamo potrebu nešto izvađati... ono što iznenađuje je koliko su dečki uspješni. Ovo je mislim njihov rad od prije 4 (?) godina.
Zamolila sam ih da mi pomognu da teglice za cvijeće budu lijepe. Dobili su pristup svemu - uz dozvolu da se zaprljaju i rezultati su fantastični.
Napominjem - tada su bili vrtičke dobi !!!

Kao što se vidi najviše im se svidio pilić... a kako je to bilo negdje iza Uskrsa... dobro je da nisam imala teglice sa zečićima :)
Smatram da su slikice dovoljno rječite, ali svejedno ne mogu a da se ne pohvalim  "baš sam ponosna!!!!"

Meni su moji dečki napravili prekrasne teglice... i svaki put kad pogledam u neku od njih sjetim se pranja poslije ovog podviga...LOL ... vrijedilo je.

Bravo sunca mamina!

Nema komentara:

Objavi komentar